Skip to main content Skip to main navigation menu Skip to the current issue Skip to site footer

Revista de la Escuela de Ciencias de la Educación

  • Actual
  • Archivos
  • Avisos
  • Estadísticas
  • Acerca de
    • Sobre la revista
    • Envíos
    • Equipo editorial
    • Declaración de privacidad
    • Contacto
Search
  • Registrarse
  • Entrar

Current Issue

Vol. 1 No. 20 (2025)
					View Vol. 1 No. 20 (2025)
Published: 2025-01-01

Presentación

  • Presentación

    Gaspar Flavio Tomino
    • PDF (Español (España))
    • HTML (Español (España))

Artículos científico-académicos

  • Ethnomathematics in bilingual intercultural education: through the Waldorf method in initial

    María Esther Quispe Mamani, Marina Gonzales Huamán , Patricia Elvia Mercado Mendoza
    • PDF (Español (España))
    • HTML (Español (España))
  • State management of reading and teacher participation.

    María Belén Trejo
    • PDF (Español (España))
  • The traning of teachers in economics: a comparative analysis of the curricula of argentine national universities

    Daniela Soledad Llera, Natalia Bonino
    • PDF (Español (España))
  • Problems in the dissemination of educational data and the treatment of its confidentiality in Argentina

    Pablo De Grande
    • PDF (Español (España))
    • HTML (Español (España))
  • Innovative profile of the teacher in basic education. Case study

    Vinicio Ramón, Alirio Antonio Mejía Marín, Noemí Suárez Monzón
    • PDF (Español (España))
  • Juan Ricardo Nervi’s pedagogy of action. Between praxis and poiesis: science, art and technology

    Vilma Pruzzo
    • PDF (Español (España))

Reseña de Tesinas

  • A Study on Comprehensive Sexual Education Projects in Secondary Schools in Neuquén. Between Confession and Care

    Gisela Moschini
    • PDF (Español (España))
View All Issues

issn

ISSN 2362-3349 (línea)
ISSN 1851-6297 (impresa)

Current Issue

  • Atom logo
  • RSS2 logo
  • RSS1 logo

Make a Submission

Make a Submission

Information

  • For Authors
  • For Librarians

Language

  • Español (España)
  • English
  • Português (Brasil)

Keywords

indizaciones

 





 

 

 

 

Revista de la Escuela de Ciencias de la Educación  ISSN: 1851 - 6297/ ISSN en línea: 2362-3349.
Universidad Nacional de Rosario-Facultad de Humanidades y Artes.

Entre Ríos 758 - 2000EKF
Rosario. Santa Fe. Argentina

https://revistacseducacion.unr.edu.ar/index.php/educacion

La obra de forma simultánea bajo Licencia Creative Commons Atribución-NoComercial-CompartirIgual 4.0 Internacional 

More information about the publishing system, Platform and Workflow by OJS/PKP.